Logo
 
Afdrukken E-mail

Stap 1: Een EHBO-post aanvragen

Vul minstens zes weken voordat het evenement plaatsvindt het aanvraagformulier in. Hierin verschaft u ons de gegevens op basis waarvan we een goed zicht krijgen van de aard van het evenement. Dit formulier vind u links in het menu.

Stap 2: Hoe het verder gaat

Hierna voeren we een risicoanalyse uit om te bepalen welke middelen we zullen inzetten voor de hulpverlening op het evenement. Als dit gebeurd is, ontvangt u een offerte. Als deze ondertekend retour is gestuurd wordt de aanvraag verder in behandeling genomen.

Stap 3: Plan op maat

Een veilig evenement begint met een plan op maat en heldere afspraken. Indien nodig wordt er contact gezocht met u voor benodigde  extra informatie. Er wordt een draaiboek of een werkdocument samengesteld waarin onderlinge afspraken met betrekking tot de eerste hulp worden vastgelegd. Die afspraken zijn gebaseerd op de mogelijke risico’s die het Rode Kruis signaleert, de verplichtingen op grond van wet- en regelgeving en de te maken afspraken met Politie, Brandweer en GGD.